NU 10% KORTING OP PLENT BEAUTY CARE (UITGEZONDERD VOORDEELPAKKETTEN) MET CODE: PBC10

Garantie & klachten

Garantie

Omdat wij volledig achter onze producten staan geven wij een niet-goed-geld-terug-garantie. Toch kan het voorkomen dat een product niet aan de verwachtingen voldoet, bijvoorbeeld door een beschadigde verpakking of een productiefout.

Werkwijze niet-goed-geld-terug-garantie

Voldoet een door jou ontvangen product niet aan de verwachtingen? Stuur een e-mail of vul het contactformulier in, en we nemen contact met je op om het op te lossen. In overleg zullen we het product vervangen door een nieuw product of - indien mogelijk - een goed alternatief aanbieden. Indien er geen passende oplossing geboden kan worden, kun je het product - nadat wij akkoord hebben gegeven - op eigen kosten retourneren en zullen wij het aankoopbedrag crediteren.

Let op:

  • Een allergie voor een product of een van de bestanddelen van een product, valt niet onder de niet-goed-geld-terug-garantie.
  • Over smaak valt niet te twisten. Een product dat 'niet lekker' wordt gevonden, valt niet onder niet-goed-geld-terug-garantie.

Klachten

Heb je een klacht? Dat vinden wij zeer vervelend. Wij zullen ons uiterste best doen om jouw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Werkwijze klachtenafhandeling

Graag horen wij wat je klacht is via e-mail, het contactformulier of telefonisch op 085 - 060 8765. Na ontvangst van jouw klacht, ontvang je van ons een bevestiging per mail. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst in behandeling nemen. Indien wij meer tijd nodig hebben om jouw klacht af te handelen, zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@plent.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.