Het verhaal van Nordic Naturals begint in Arctic Noorwegen, waar Joar Opheim van Nordic Naturals opgroeide. Toen Joar naar Californië kwam om zijn MBA te voltooien, merkte hij op dat de pure omega-rijke leverolie waarop Noren vertrouwen om gezond te blijven nergens te vinden was. Visolie met lage concentratie met een vreselijke smaak was alles wat de markt te bieden had, maar Joar wist dat hij een verschil kon maken. Met elke reis naar huis zou hij een extra koffer vullen met flessen van zijn favoriete visolie om te delen met vrienden in de VS. Deze diepe wens om de kracht van pure, verse Omega-3-voedingsstoffen te delen die Joar inspireerden om Noordse naturals in 1995 te vinden, en drijft het bedrijf nog steeds aan.
Omega-3 verbeteren sinds 1995
Uit Joar's vroege ervaringen met ondermaatse Amerikaanse visolie en zijn overtuiging dat een betere gezondheid haalbaar was, werd Nordic Naturals' bedrijfsfilosofie geboren.
Doe alles wat nodig is om voedingsstoffen van hoge kwaliteit te bieden die gezondheidsvoordelen zo veel mogelijk opleveren.
Nordic Naturals wilden een productieproces ontwikkelen dat dit ethos goed zou maken, te beginnen met verse, pure visolieproducten met een hoge omega-3-waarde. Deze producten begonnen de manier te veranderen waarop Amerikanen visolie waarnamen, en ze brachten uiteindelijk de brede voordelen van omega-3's naar een groter publiek, waaronder kinderen, senioren, atleten en zelfs huisdieren.
Harnas van hart en ziel om de wereld een gezondere plek te maken
Met meer dan 20 jaar ervaring in heten van de belofte van grote gezondheid, zijn we van mening dat geen uitdaging te groot is. Net zoals we worden geleid door de nieuwste onderzoek en technologie, houden we ook vast aan het oprichtingsheritage van ons bedrijf. Beide houden ons gefocust op het bedienen van generaties gezonde mensen over de hele wereld.
Onderweg zijn we ons bewust gebleven voor onze impact op mensen en de planeet - ze zijn onze inspiratie! We beheren ons bedrijf zorgvuldig, zodat we onze klanten de puurste essentiële voedingsstoffen kunnen bieden, gemaakt met productietechnologieën en zakelijke praktijken die tot ver in de toekomst duurzaam zijn. Als een familiebedrijf zonder aandeelhouders om op te antwoorden, zijn we uniek in ons vermogen om het koste wat het kost te doen.
Blijven innoveren
Onze obsessie met goede gezondheid laat weinig ruimte voor rust. Terwijl Noordse Naturals bekend werd als de Omega-3 Standard-Bearer, luisterden we aandachtig naar de verhalen over succes van onze klanten en naar hun onvervulde behoeften. In reactie daarop hebben we nieuw territorium verkend met Nordic Berries ™, onze bekroonde kindergummy multivitamine, en onze gummy-lijn uitgebreid met vitamine C- en vitamine D3-producten.
We hebben de wetenschap gevolgd naar andere voedingsstoffen die goed passen bij Omega-3's. Ingrediënten zoals luteïne, rode gistrijst, co -enzymeq10 en glucosamine worden nu gecombineerd met visolie om synergetische producten te bieden die zijn gericht op gerichte gezondheidsbehoeften.
Onlangs heeft klantinteresse gewezen op voedingsstoffen zoals curcumine en probiotica, en we hebben er rekening mee gehouden. Het zien van de kans om het goed te doen - en het beter te doen - begonnen we met het ontwerpen van unieke formuleringen van voedingsstoffen in hoeveelheden en combinaties die onderzoek suggereert klanten de gezondheidsresultaten te geven waarnaar ze op zoek zijn.